Forever from now on

Hej och God Morgon!

Tillbaka till jobbet, men helst av allt hade jag nog gärna legat kvar i sängen några timmar extra. Vaknade inatt och kollade på klockan som fick till följd att mina böcker rasade och slog sönder mitt vattenglas så jag hade glas och vatten på golvet intill sängen. Inte så mys. Hade världens problem att somna sen efter det också. Nä usch! Mer sömn åt folket! Ska åka och träna idag också, men jag vet i sjutton vart jag ska hämta krafter till det ifrån. Aja, en halvtimme på löpbandet ska jag väl orka iaf..eller kanske bara crosstrainern och jag bara lägger på några minuter? Det tar ju liksom mer. ÅH vad svårt det ska vara att leva ibland.

Skickade iväg ett mail till en av de som jobbar på administrationen. Tycker det är riktigt dåligt att det inte kommer upp några scheman eller någon tid om när jag får göra min uppsamlingstenta. Jag vill ju liksom ha den gjord så jag slipper tänka på den i höst. Och vad gäller schema så måste jag ju kolla så inte min 3D-kurs krockar med Ljudtekniken. Bajsapa. Mycket att kolla upp, och skolan börjar ju för sjutton om FYRA veckor!! Åh nej. Nu kom jag på en grej till. Måste man inte fylla i något papper från csn också? Tror jag fick ett hemskickat i våras eftersom jag kryssade i förra hösten att jag skulle läsa ett program och att det varade i si och så många terminer. Måste ju ha pengar liksom! 

Nu ska jag sova mig igenom kommande timme innan lunch!
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0