Nästan som ingenting

Tjo och hallå!

Som sagt, uppdateringen är inte den bästa när jag inte är på jobbet...vilket jag också som sagt inte kommer vara framöver. Snyft. Nä, men jag ska nog försöka uppdatera lite ändå, jag sitter ju typ bara här hemma och degar i typ två veckor nu...

I fredags efter jobbet åkte jag iväg till Elgiganten och hittade en jätte fin och bra kamera. Efter det åkte jag till MediaMarkt och hittade yttligare en jätte fin kamera. BAJS. Detta betyder alltså att jag måste välja. INTE kul. Ser iaf ut som att det blir att åka och köpa den imorgon. Iiihhh. Och som vanligt börjar jag tveka på om jag verkligen ska lägga mina pengar på det. Mjooooo, det ska jag nog! YES!
Annars har det inte hänt något roligt. Eller ja, mitt ljud på datorn försvann och efter lite om och men så kom det tillbaka. Gött.

Mamma kom på en smart idé. Vi ska kolla igenom alla Harry Potter filmer innan den sista kommer hem i brevlådan. Låter inte helt fel i mina öron. Vi började igår med den första av dom och ojjjjjjjjj vad söta alla är!! Haha de är ju så småååååå ;) höhö

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0