Nothing but a stream of light

Puh! Nu vilar jag en stund. Och bara för det kurrar det i magen. Kanske borde äta något...fast näe, orkar jag inte vänta några timmar tills mamma kommer? Jo, kanske...eller så tar jag mig en hårdmacka som är mums. Vi får se.

Vad har jag då gjort idag som sitter här och puh:ar? Ja, egentligen kanske inte så mycket.. Men men. Imorse hämtade jag morfat kvart över nio och körde in honom till tandläkaren. När han var där inne tog jag en sväng förbi gymmet och tränade en stund. Ni må tro att det var jobbigt att träna på förmiddagen!! Sen hämtade jag morfar och vi åkte till mammas jobb och bytte bil. Väl hemma sen blev det tillslut lite lunch. Vet dock inte om kastrullen jag använde var den bästa, men men. Sen gick jag ner till stallet och hämtade traktorn och åkte till hästarna och hämtade tunnan. Påfyllning av vatten samt göra i ordning mat till dom blev det innan jag åkte tillbaka till dom. Åkte återigen tillbaka till stallet och mormor och morfar sen och högg lite torrved tillsammans med morfar. När jag sen var påväg hem och gick förbi hästarna upptäckte jag att de inte hade något hö så det var bara att bära in ett par buntar till dom. Yes, alla nöjda och glada...Just det, jag tvättade och hängde upp den också. Sen har jag banne mig inte gjort så mycket mer. Sååååå, jag har nog inte gjort så super mycket, men jag är trött ändå!! Och hungrig.

Sen har jag fått någon konstig skakning i tummen. Om jag håller i något så börjar den skaka. Är ju inte speciellt skönt heller. Hmmm...hoppas det slutar iaf. Har något minne om att den gjort så här förut och då slutade det ju.

Till sist kan jag berätta att jag igår bokade biljett ner till Skara. Sååååå, på fredag sätter jag mig på bussen och åker ner dit och åker sen hem igen med Ia på lördag. Flyttlass kommer här! Muy Bien!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0