Oooopppssssssss

Ibland blir jag lite less. Jag mailade ett företag om lägenhet i Madrid (kan förövrigt meddela att det finns sjukt fina lägenheter till otroligt bra priser hos det företaget!!) och fick svar nu. Min rubrik, i ärenderaden, var "Apartment in Madrid" och jag skrev klart och tydligt i mailet att jag och min kompis planerade att åka till Madrid nästa sommar. I svaret jag fick tillbaka skrev han svar på alla mina frågor (och det blev genast ännu bättre än det braiga det redan var!!), men fortsatte och ville hjälpa mig hitta rätt lägenhet för oss. Jag skulle bara maila till honom exakt vad vi letade efter så skulle han hitta rätt lägenhet för oss. Enda grejen här var att han skrev att jag skulle skriva vad vi ville ha i vår lägenhet i Barcelona! Haha, men hallå!? Jag skrev ju att vi skulle till Madrid!! Knäppt. Och ja, jag vet att det fanns lägenheter i Madrid hos det här företaget för det fanns i typ fem städer i Spanien. Hmmm

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0