So the boy says

Vi går mot ljusare tider. Eller ja, rent tekniskt sett går vi mor mörkare nu när hösten sakta närmar sig. Vad jag menar är att jag idag jobbar min sista måndag innan ledighet. Sista veckan med andra ord. Något jag absolut inte kommer sakna är att gå upp klockan 6 varje morgon. Min hjärna har vant sig lite vid det nu så det kommer nog bli konstigt sen när jag inte har något att gå upp till, men det ska nog gå det med ;)

Har inte fått tillfälle att blogga något i helgen så här följer en liten update. I fredags efter jobbet åkte jag över till Martina. Efter många om och men åkte vi sedan till Örebrokompaniet och köpte biljetter till Britney Spears (och SJÄLVKLART Joe Jonas) den 16 oktober. Kommer bli guld! Första gången för både mig och Martinis i Globen. Stort! Hoppas på nu att våra platser är riktigt bra så vi inte kommer ångra oss att vi inte tog den lite speciella cirkeln för lite extra antal money.
I fredags kom också Ia hem och i lördags gick hon och jag och såg Harry Potter. Måste säga att jag helt klart föredrar 3D, men den var helt okej ändå. Förhandsboka den kanske? Yesyesyes. Såg också att Bridesmaides går på studentbio till den 11:e, alltså på torsdag. 60 kronor alltså! Varför är inte alla studenter och varför är mina studentkompisar inte i Örebro? Cry. Hade varit så lyckat juuuu.

Näe, nu ska jag gå en trappa upp och fika.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0