So they're saying on the news

(bildkälla)

Oj vad man missar när man inte sitter på jobbet och har all världens tid att gå in på nyhetssidor!! Läste just att Russell i "Real Housewives of Beverly Hills" har gått bort. Ojojoj. DÅ kan inte Taylor må så bra. Fast bryr jag mig verkligen? I början gillade jag henne och om jag fick veta det då hade jag tyckt super synd om henne, men nu på slutet har det kommit fram mer och mer och jag är inte alls något stort fan av henne. Hon ligger ju liksom bakom nästan alla gräl och skit! Usch! Fast, självklart är det en del av mig som verkligen tycker synd om henne, trots att hon nyligen tagit ut skilsmässa vilket sägs vara en av anledningarna till att Russell tog livet av sig. Aja, RIP Russell.

Såg också den glädjande nyheten om vårt absoluta favorit par i de kungliga kretsarna. Viktoria är tydligen gravid och barnet väntas komma i mars nästa år. Grattis Grattis! Nu är väl hela Svergie lyckliga!? höhö

(bildkälla)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0