The first day

Nu har jag väntat klart. Jag blev antagen. PUH! Min ena sida hoppar av förtjusning medans den andra sätter sig tillbaka och undrar hur fn det här ska gå. Äsch! Det är nog bara min eftermiddagshuvudvärk som spökar. Hela jag hoppar av förtjusning. Fasiken vad kul! Hoppas på några roliga kurskamrater i båda kurserna bara, men det ska nog inte vara något större problem. Lärarna tror jag kommer vara helt toppen också. I 3D har jag ju Charlie som jag ville ha från DMD och i Manus Oliver som Beatrice gav ett och annat lovord. Någon Agneta på Manusen också men hon ska nog också vara okej. IIIHHHH! Jag vill tillbaka till skolan nuuuuuu. Har börjat klura på min sommarkrönika också som ska in nästa tisdag. Jag är på gång nu! :D

Kanske ska packa ihop och dra till gymmet direkt nu när jag ändå är på sånt pepp humör...Hmmm, jag tror banne mig jag gör det!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0