What it's like to be me

Dropp dropp dropp. Just nu är det lite uppehåll, men oj vad det regnar annars! Kanske ska passa på att ta en sväng ner till hästarna nu innan det börjar igen? Värt att tänka på iaf.

Idag hade jag planerat att gå upp när mamma åkte, åka iväg till Guldfynd och sen åka och träna. Riktigt så blev det inte. När mamma åkte orkade jag inte röra mig så jag låg kvar i sängen i över en timme extra. Vet i sjutton vad det är för träningsvärk jag har i benen men när jag låg förlänge på ett sätt inatt så vaknade jag av smärta och var tvungen att vända mig. Hur pigg blev jag då liksom? När jag sen väl klev upp gjorde jag mig klar för att ge mig av. Jag packade träningsgrejerna och tog med dem men var inte särskilt optimistisk till att åka och träna, vilket jag sen inte gjorde heller. Jag kan ju för sjutton knappt resa mig om jag sätter mig ner (och då ska vi kanske inte ens nämna att jag knappt kan sätta mig ner). Vet inte alls varför jag fått så ont. Jag fick ju liksom inte så ont när vi packade upp alla grejerna när Ia flyttade TILL Skara, och då var det ju jobbigare. Men men, det är bara att gilla läget. En sväng till Guldfynd blev dock av, men de hade inte ringen jag så gärna ville ha. Får åka dit senare i veckan, för den skulle tydligen komma in snart. Upptäckte dock att Glitter också sålde "Ta 3, betala för 2" så det blev lite ringar därifrån istället. Hittade en ring till där plus ett armband som kanske blir köpta nästa gång. Lyckades också få på mig två ramar så jag kan hänga upp två till av mina autografkort på Real-spelare. Speciellt Ramos är ju en het kandidat upp på väggen bredvid Higuain. Yesssss. Vet i faskien hur jag orkade med allt det med mina ben, men jag får ju lite vila nu. Muy Bien!

Ringde nyss Nya Parkteatern också och fick bekräftat att jag och fotografen är anmälda till både pressträffen och premiären av Hjalmar. Bra bra. Fick veta vem som blir fotografen också och det blir nog bra. Har inte träffat henne så mycket, men hon verkar väldigt trevlig. Kom dock på när jag kom hem från stan att det är första mötet på Lösnummer idag. Smarto. Får ju hoppa det bara för det. Kör hårt nästa vecka istället. höhö. Turis att mötet ligger precis i mitt hål mellan kurserna ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0