23 december 2011



Så här dagen före självaste julafton ska det ju enligt tradition vara uppesittarkväll och allmänt mys. Egentligen tror jag att just 23:e är den bästa dagen då allt är perfekt och man bara sitter och väntar in julen. Sen händer liksom allt så snabbt. I min kalender vill jag denna dag ge er återigen de söta änglarna som gör att en flicka som jag börjar inse att det kanske inte är så dumt med barn ändå. När mamma såg dom första gången utbrast hon till mig att hon ville ha en Sophia Grace och menade att jag skulle skaffa mig en så hon kunde bli mormor. Haha. Var något med att jag heter Sofia i mellannamn så det skulle vara helt perfekt. Ojojoj, min mamma vet vad hon vill, det måste jag säga. 
Om ni tittade på det tidigare klippet med dessa två så kan jag säga att det är INTE samma klipp. Detta är då de återvänder till Ellen. (SPOILER!) Bland annat berättar Sophia Grace om hur hennes pappa drack champagne ute på restaurangen efter förra gången. Haha. Blir lite prat om kändisskapet och så också. GOSH! Jag vill bara krama dom. PUSS!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0