28 december 2011



Andreas Carlsson sitter och skriver på sin blogg om detta band som kommer ta världen med storm. Jag tror honom. Jag tycker grabbarna är riktigt bra. De och Andreas är tydligen och spelar in albumet just nu och det ser jag verkligen fram emot. Verkar vara blandat med musikstilar i gruppen...I like it.
Anledningen till att dessa får entra min lista är just för Andreas. Det var ju faktiskt 2011, även om det känns som betydligt längre sen, som jag träffade människan hemma hos Mina. Det var en trevlig dag. Först klarade jag uppkörningen till körkortet och sedan träffade jag honom och fick mig en kick av råd om hur jag ska uppfylla min dröm. Det var Mina som skulle få, men även jag fick ju ta del av detta. Många av de råd Mina fick kunde även jag ta till mig. Utan att tveka kan jag säga att det var en utav de bättre dagarna i mitt liv.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0