Ett litet onödigt inlägg...


My outfit for tonight! Jag vet, jag borde ha endast Real-tröjan och inte den svarta över, men Real-tröjan är så genomskinlig ; )

Det är svårt att plugga när nervositeten redan infunnit sig ska ni veta. Lite plugg har jag dock hunnit med, tex läst hela kapitlet i boken (som jag dock måste läsa om för jag fattade typ hälften) samt börjat med kommentarer på ett av treatmenten. Shit! Eftersom jag inte är hemma imorgon utan hemhemma så får det bli extra plugg på måndag. Hur ska detta gå? Stressen är ett faktum. Jag får sitta hela måndagen innan kostrådgivningen och sen får vi väl se hur det blir tisdag, jag har ju liksom lektion då som jag borde gå på men samtidigt vet jag inte alls hur jag ska hinna med saker om jag går då. Då kommer jag liksom inte hinna med gymmet, och det är ju inte bra. Dumma plugg! Det är ju för sjutton snart jul, vi borde inte ha inlämningar så nära jul. Hmmm. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0