Feliz Navidad



En video där presidenten, tränaren och lagkaptenerna tillsammans pratar om julen och hur det gr för laget samt en video där dessa även önskar alla Madridistas en God Jul finns nu ute på Reals hemsida. Att se videon fick den där lågan jag alltid känner när jag ser dom att tändas. Båda mina pojkar är ju lagkaptener nu. Det är ju helt galet att man kan älska några så sjukt mycket, speciellt när man aldrig personligen har träffat dom. Nu när hälsningen har kommit känns det som att det går att fira jul utan några problem. Det lilla som fattades har landat. Jag vet att det låter skumt för de flesta, men jag är säker på att alla har något av det lilla extra i livet som gör att leendet tar sig den där extra lilla biten upp. För mig är det verkligen Real. Jag kan inte understryka det tillräckligt många gånger. De där ljusglimtarna i livet är guld värda. Min glimt är mina pojkar <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0