I become the lonely one

Det känns lite som att det går väldans långsamt i mitt upppackande. Som turis var Martina och Agnes här förut och hjälpte mig med skrivbordet. Vet ej hur det gått med det annars! Haha. Jag fick mig en liten inflyttningspresent av flickorna också som jag blev helt kär i, bild kommer senare när jag fått mer ordning. Det var iaf två ljuslyktor som det står GOD JUL på, de är tända just nu kan jag säga ; )

Gårdagen blev lång och jag har ont lite överallt idag. Så kan det gå. Mina kom hit på kvällen och vi åt lite tacos och hade det bra. Den snälla människan fixade en massa kanaler till mig också. Hur glad blev jag? Suuuuuuuperglad : D 

Mja, har inte så mycket mer att berätta. Antar att det kommer lite mer när jag kommit i ordning lite mer. Just nu kan jag iaf säga att jag tror jag kommer trivas bra här : ) 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

:) men Emma, det är väl klart att det inte går så fort med uppackningen.. Du flyttade ju in igår liksom! ;) relax, det blir nog bra till slut ska du se :)

2011-12-03 @ 23:00:48
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0