Like a star


Skivkontrakt. Låter bra. Inte vilket skivbolag som helst heller, nämligen Lionheart Music Group. Vad betyder nu detta och varför är jag så glad över det (utöver att jag kommer få höra egna låtar av människan)? Jo, detta är ett bolag som är känt för att medverka i Melodifestivalen så de utesluter absolut inte en medverkan för Robin i framtiden. Som sagt, inte helt fel. Jag är glad : )

Kan berätta också att Robin kommer befinna sig i Örebro för att signera den 29:e december. Jag är lite taggad på att gå faktiskt. Men jag vet inte...får se. Haha.
Kommande skiva med låtar från Idol är nu bokad. Tror den kommer den fjärde januari. Längtar redan <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0