Someone like you


Det blir självklart mycket Ramos och Higuain här när jag pratar om Real och det för att det är dom jag har närmast hjärtat. MEN, det finns ju andra spelare i världens bästa lag också. En utav dom växer sig allt starkare i mina ögon och han är allt där och nosar i hasorna på de två favoriterna. Callejón. Hur bra är han inte? Tror knappt inte han kan springa ut på planen utan att sätta bollen i nätet. I gårdagens match (Där Real vann med 5-1) gjorde han två utav målen. Han är en spelare man absolut inte får glömma. Jag är glad att han har kommit till vårt lag, han platsar hos oss. Jag får Realvibbar av honom. En favorit att se efter helt enkelt... : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0