The time is now



Då var dagen här...igen. Detta eviga El Clasico som får mina nerver att må dåligt. Usch! Jag blir alltid så sjukt nervös. Ikväll hoppas jag dock på en seger, vilket jag självklart gör varje gång, men ikväll känns det som att det kan gå. Real har spelat denna säsong så SJUKT bra att jag tycker de förtjänar att vinna. Men vi vet väl alla att det inte räcker att vara bra fram tills nu, man måste vara på topp för dagen. Jag håller verkligen tummarna för att mina killar är på topp idag. Vinner de ikväll blir det den 16:e raka segern. Vore så guld!

Jag läste ett litet inlägg på msn när jag satte på datorn. Där skrev dom att en 17-årig pojke i Luanda sköt ihjäl sin pappa då de bråkade om vilket lag som är bäst - Real eller Barcelona. Det är ju helt sjukt! Hur troligt detta är vet jag ej, men om det är sant är något riktigt fel. Jag menar visst, det är hett mellan fansen, men att skjuta ihjäl sin pappa? Att skjuta ihjäl vem som helst? Att ens skada någon pga detta är så sjukt. Vill inte ens tänka på det. Jag hoppas verkligen att detta inte är sant...

Ikväll är det iaf O'learys som gäller tillsammans med Mina och hennes kompisar samt Katrina. Ja, och sen alla Barca fans. Jag tror jag såg en person som hade en Real tröja mer än jag förra gången. Haha. Men tröjan åker självklart på ikväll också! Nu är jag ju till och med Madridista! Jag måste stötta mina pojkar <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0