To the next in line





Det var två kungar ute på planen igår då Real spelade mot Ajax och vann. I och med den segern är Real det enda laget i Europa som har ett klart protokoll eller vad man ska säga. Kort och gott; de är bäst ; ) 
Men kungarna var det ja. Higuain och Callejón. Den första gjorde ett mål och den andra två. Den första är redan den stora kungen i min värld, den andra stiger mer och mer i mina ögon. 
Ser ni förresten något speciellt på Higuain? En ledtråd; det sitter på armen. Mmmmm, så rätt så rätt. Han agerade kapten igår : D Casillas var inte med och inte heller Ramos. Börjar Maurinho låta Higuain leva ut sin storhet kanske? Vem vet. Jag håller iaf alla mina tummar för att det blir spel för hans del på lördag i Clasico trots att han spelade hela matchen igår. För han är bra. Han är kung.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0