...the rest will follow



Jag skrev ett helt inlägg som jag skulle posta, men det försvann och nu orkar jag inte skriva om det. Hmmm. Jag kör Real istället... ; )

Ramos är skadad : ( Tydligen drog han på sig någon skada i benet i matchen mot Sevilla. Kanske bra att jag inte såg matchen för då hade jag blivit så sjukt orolig! Jag hoppas dock han blir bättre snart. Han får vila upp sig över jul : )

Higuain ska ej vara med och spela imorgon. Tror jag. Han skrev på sin twitter att han kommit till Argentina och träffat familien. Han skrev också hur fint det var att återvända dit. Jag vill åka dit. För att liksom se. Enligt Higuain är det väldigt likt Madrid och då lär jag ju älska det! Eller? Hmm. Får skriva upp det på min "vill åka till"-lista. 

Till sist vill jag bara ta detta ögonblick och säga Grattis på Födelsedagen till vår egen fransman; Benzema. 24 år idag : )

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0