When you see me now

Eftersom Christo är snällaste läraren man kan ha så fick vi sluta x-antal timmar tidigare (det är ju ändå juuuuul) och jag kan sätta mig ner och skriva detta lilla inlägg. När vi klev in i klasrummet idag hade Christo redan varit där tidigare och fixat så borden stod i en fin ring och det låg 6 clementiner på varje bord (3 till varje person alltså!) plus två förpackningar pepparkakor. Julstämning blev det allt trots seminariet. När vi skulle sätta oss satte sig inte Christo där lärarna borde sitta utan jag lyckades hamna där istället vilket fick honom att utbrista i glädje att nu blev det ju perfekt om jag tog över. Haha, NOT! Nu hade vi ju lämnat fantasy. Men ja, han är lite söt ; )
På tal om skola så fick vi presenterat för oss vad det är tänkt vi ska göra med hemtentan. Tydligen ska vi välja två filmer ur en och samma genre och sedan jämföra dom och utgå från boken. Det hela är tänkt att det ska vara anonymt, men det finns ju inte en chans på miljonen att han inte kommer veta vilken som är min. Visst kan jag välja en annan genre än fantasy, men när jag nu får chansen måste ajg ju ta den! Ellerrrrr? höhö

Eftersom vi som sagt fick sluta en massa tidigare funderar jag på om jag skulle ta och städa lite här hemma. Se till så allt är lite snyggare till jul och så. Jag måste liksom få klart! Får se om jag orkar när jag slutat skriva...

Imorgon tänkte jag försöka åka upp mot stan och köpa nya jeans och lite fotopapper. Sen vill jag så hemskt gärna se nya Sherlock Holmes filmen då, men jag får se om det finns någon som vill följa med mig. Just nu är inte det klart. Eventuellt kanske jag får gå själv? Det är en person i min klass som sa att han ofta går och ser filmer själv och tycker det är ganska skönt. Jag kanske får köra på det? Vet dock inte om jag har psyket till att sitta där helt själv...men men, vi får se : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0