When you do what you want

Jag är lite delad. Igår hittade jag en bokhylla för 200 kronor som var svart. Den var nedsatt med hela 600 kronor så jag åkte dit och köpte den idag. Suuuuperfin. Jag blev glad. Sen packade jag upp den och tycker nu den blev på tok för stor för att vara fin i min lilla lägenhet. Jag ska dock ge den en chans till. Då jag ska köra in mamma imorgon till jobbet och ta ett träningspass på gymmet tänkte jag kika in i lägenheten och kolla. Egentligen fattar jag inte varför jag inte bor där nu i mellandagarna. Haha, men aja håller man på traditioner så gör man. Hoppas bara att den ser bättre ut imorgon. Och när jag flyttat tavlorna och postrarna lite. 

Får jag bara säga en sak? Jag älskar att skriva manus! Just nu sitter jag och försöker pussla ihop alla scener så de får en betydelse samt försöker ge allting en mening. Just när jag trodde jag hade fått till en akt ett som var riktigt bra så fick jag tillbaka ett mail som jag mailat med frågor. Det visade sig att jag kanske måste ändra lite för att få det mer trovärdigt. Nu vet jag absolut inte hur jag ska lösa det. APA! Men men, trots denna motgång tycker jag det är sjukt roligt. Det är väl bra? Stressen kommer nog snart och då är jag inte lika glad i det. Haha, det brukar vara så ; ) Vi får seeee. Just nu och sen en tid tillbaka så älskar jag det iaf. 

Imorgon är det mellandagsrea i stan samt bio. Film är ej bestämt än. Blir nog bra vilken det än blir. Yes. Bra. Höhö.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0