Blue skies turning grey

Känns lite sådär att sätta klockan på ringning. Speciellt när jag vet att Ia återigen åkt till Skara så mamma får ta hand om stallet när jag åker till skolan när hon mår dåligt :( Inte så kul, men skolan är ju ett måste. Jag kunde ha skitigt i mötet sen på eftermiddagen och åkt hem vid lunch istället, men eftersom jag missat så många möten redan så vill jag inte missa fler, speciellt inte när Emma frågade efter mig.. Jag hatar att slitas mellan två parter, och jag hatar att mamma alltid säger att jag inte ska missa nåt för att vara hemma och hjälpa till. Mitt hjärta brister en smula varje gång. Jag vill ju vara hemma och hjälpa. Vet liksom att mamma får det jobbigt om jag inte är hemma och någon annan blir ledsen/sur om jag inte åker till stan. Gäller inte bara imorgon utan har varit så flera gånger. Jag hatar det. Mår dåligt vad jag än väljer liksom... Hmm, aja men nu är det som det är och så får det väl vara antar jag. Får försöka hjälpa till när jag kan.

Jag har de senaste dagarna också känt en enorm längtan till Madrid. Igår när jag la mig ner för att sova kom det nästa en tår för jag saknar bästaste staden så sjukt mycket. Fattar inte att man kan känna så för en stad liksom. Om man ändå hade pengar, då skulle jag lätt köpa en lägenhet därnere och åka ner när jag hade tid. <3


Blue skies turning grey
Hearts are beating faster
Can't you see this disaster
Why Why Why
Why does the love have to die

Om jag fick en önskan skulle det vara att livet började på riktigt. Att drömmar blev sanna och allt var som jag alltid föreställt mig att det skulle vara. Att allt skit och grus visar sig vara värt det i slutet...

Goodnight and Goodbye 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0