Everything about you are so beautiful

Men hur trött kan man bli? Helt sjukt alltså..men nu kan jag ju äntligen slappna av lite efter allt plugg och sånt. Lite skönt :)

Tentan imorse gick helt okej. Resultatet blir säkert inte så bra, men det kändes bra och det brukar det banne mig inte göra :) Kul att ta bilen in också...eller? Nja, kom försent för trafiken var KAOS!! Men det gjorde inte så mycket, jag var inte den enda. 4 till från min "klass" kom föresent och fick gå in vid andra intagningen så det var ju ganska lugnt. För övrigt kändes det som näst intill hela "klassen" fick göra den här omtentan!! Haha, men då behöver jag iaf inte känna mig så dålig ;)

Tänkte börja ladda lite sen inför min Mellodag imorgon!! :D Dagen avslutas med att Mina och Martina kommer hit för Mellomys innan och under programmet. Tänkte baka lite mellocupcakes till kvällen :D Hihi, får se vad jag kan hitta på. Ska till affären på förmiddagen och haaaaandla..I say no more ;)

jag tillåter inte att det händer, inte den här gången.

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0