Just so you know

Filmdag igen. Fast nu med endast två filmer. Var lite orolig inför Hitchcock filmen men det visade sig att den var lugn och inte särskilt farlig, medan den andra filmen, Bonnie and Clyde, var lite ruggig. Eller ja, det var mycket skjutande och dödande i den.. Inte riktigt min typ av film om jag säger så.

Nu har jag också bokat in att få recensera Red Riding Hood. Hoppas de andra tycker det är okej bara. Var lite orolig för om jag skulle våga se den, men på imdb står den som fantasy och inte skräck. Fantasy är ju liksom min grej så nu är jag jätte sugen på den! Regissören är ju samma som till Twilight också så.. Nice och så :)

Imorgon blir det nog inte så mycket inlägg. Skola, skrivning och sen lite mer skola står nämligen på schemat :) Taggat! Ellerrrrrrrr? Hoppas verkligen på att jag klarar skrivningen den här gången, blir så skönt på kvällen då, slipper ta bussen. OCH, blir skönt på torsdag då jag kan uträtta allt jag har att uträtta då :)

Det var allt för nu..
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: martina

lycka till imorn!!

2011-02-01 @ 23:04:50
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0