Shake it up

Plugg, plugg, plugg. Mycket sådant på dagarna 7 är det och kommer det vara kommande veckan. Så, då vet ni var jag finns om det är nåt ;) 

Var på kaninhoppning på förmiddagen och det var ju trevligt. Lite tomt tycker jag, men det gjorde inte så mycket. Tänkte höra mig för lite hos en kompis som hållt på med sånt där tidigare också som extra tillägg till artikeln. Blir nog bra :) Efter det åkte jag och mamma till Ö&B och träffade på några bekanta till mamma. Lite roligt med historierna man fick höra, haha. Ah....seeen var det katthemmet som stod på listan. Mormor tjatar ju jämt om att hon vill ha en katt igen så eftersom hon fyllt år så åkte vi dit. OJOJOJ alltså, alla katterna var ju så söta så jag var påväg att ta med dom hem allihop! Speciellt en katt fastnade mormor för, men vi kunde inte ta den eftersom det fanns en risk att den sprang bort med tanke på hundarna. Meeen, hjärtat brast 2 cm när vi gick och den katten satte sig vid dörren som höll isär hallen och rummet och jammade. Han ville verkligen inte att vi skulle gå! En som jobbade fick komma och ta upp honom och då satte han i klona i nätet som skiljde av. Såååå söööööt! :) Ah, nu skulle vi ringa om en annan katt som fanns på jourhem. Lilla My hette hon och lät helt perfekt för mormor. Kanske blir en katt då :)

Sen så här på slutet så måste jag göra någonting som jag aldrig någonsin trodde att jag skulle göra! Jag ska försvara Marie Serneholt. I tidningarna står det om vilket fiasko det var igår och blablabla. Jag tyckte hon var jätte duktig!! Hon höll sig ju okej hela programmet. Visst att det blev lite tekniska strul och sånt men det var ju SVTs fel, inte Maries... nu var det gjort. Njut nu, det här kanske aldrig händer igen! ;)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0