Social Butterfly

Jaaaaaa, jag tänkte inte skriva nåt idag eftersom det då iprincip bara kommer handla om hur galen jag är i Mello ;) meeeeen, nu gör jag det iaf. Bra kväll måste jag säga, tyckte till och med att Marie gjorde ett bra jobb och spydde inte på henne en enda gång! Min favorit slutade 6:a, men men. Inte jätte förvånande kanske att Danny tog sig till final, han var ganska självskriven. Låten var brabrabra, men jag saknade poffet. Han hade världens chans att dra på ett riktigt poff med eld och jag vet inte vad, men det blev inget :( Något att tänka på till finalen kanske? mmmm. Swingfly var mammas favorit också så det var bara en bra överasskning att han (eller ska jag säga dom?) gick till final. Ja...andra chansen människorna var inte heller helt fel. Bra bra med andra ord. ÄLSKADE också de två som förhörde artisterna innan framträdandena :D haha, så bäst var dom <3

Nä, jag ska inte plåga er mer...lägger bara upp några videos också ;)

 

Rasmus Viberg, eller Karlsson på taket som jag nu har döpt honom till ;)



Danny...får se hur lång tid det tar innan SVT upptäcker att videon ligger ute och den försvinner ;) Måste säga att jag gillar låten mer och mer för varje gång jag hör den! ESC skulle nog inte tacka nej till den, icke heller Emma...om han som sagt gjorde den där ändringen jag pratade om ;P

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha jag döpte också honom till karlsson på taket :D

dannnnnnny :))))) (L)

2011-02-06 @ 12:09:17
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0