Somewhere far away

Värmen har gått sönder. Eller, ett rör som får ut värmen i elementen har frysit..mysigt, eller? Nja kanske inte så jätte. Har dock varit ute typ hela dagen så jag har inte känt så mycket, men lite kallt när jag kom hem var det allt. Börjar bli lite varm nu, men det är kanske för att jag har datorn i knät. Vet inte, men jag hoppas det blir bättre imorgon :)

Gårdagen blev väldigt bra. Trevligt att träffa Mina, som vanligt, och snacka lite. Det blev väl inte direkt någon fest, men det gick bra ändå. Inte det lättaste att ha fest med två personer liiiiksom ;D haha, men som sagt, vi hade det väldigt trevligt ändå. Hoppas Mina tyckte det också trots att båda hundarna + en katt var på henne hela tiden och ville busa, mysa och pussas. Haha. Jadu...så kan det gå när inte haspen är på ;)
Festivalen då, tycker den var riktigt bra! Roligt att de ändå kan skämta om sig själva. Och låtarna var inte direkt dåliga heller. Själv röstade jag på och bara ÄLSKADE Loreens låt, som jag skrev innan. Hoppas hon lyckas ta sig till finalen från Andra Chansen. Mamma berättade att hon var Måns "påhitt", vilket inte direkt gör saken värre ;) Kan tro att det är så eftersom en av låtskrivarna till låten är Måns gitarrist :)



Imorgon blir det mer trevligheter. Börjar med att ha första lektionen på Europeisk film (hoppas på lite Pedro Almodovar...), sen lunch med Mina, sen Lösnummermöte och sist men inte minst bio med Ia. Förhandsvisning av Min Låtsasfru med dubbla poäng i bioklubben, treeevlans :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0