You listen when I have something to show you

Har varit och handlat och gjort allt sånt klart. Hittade inte så mkt Mellogrejer, men vi får klara oss ändå. Martina smsade och berätta att hon var sjuk och inte kunde komma :( bara jag och Mina då. Blir nog bra ändå, jag och Mina får ha lite extra kul för Martina också :) hoppas hon kryar på sig bara, det är aldrig kul att vara sjuk...
Funderar på att stänga och låsa mitt rum och säga att det inte går att gå in där. Det ligger nämligen saker överallt!! Haha, men ah..jag får nog banne mig göra det. Så här kan vi ju inte ha det ;)

MEN, nu till viktigare saker, nämligen kvällens bidrag!! :D:D:D
Fick en överasskning, kanske två, när jag tjuvlyssnade. Ser sjukt mycket fram emot bidrag numero 2, Loreen. På det man fick se lite av bidraget så det sjukt snyggt ut! Och låten är skiiiiiiitbra :) Hoppas bara allt håller ikväll, ibland blir det ju bara pannkaka liksom..
De andra är också ganska okej faktiskt. Ingen låt som man spyr över och tänker "NEJ!!" direkt. Ser fram emot vad det kan bli. Vågar dock inte alls spekulera i utgången. Det kan gå precis hur som helst...

Ha nu en trevlig lördag alla :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0