Journey to the past

One step at a time,
One hope, then another
Who knows where this road may go
Back to who I was
On to find my future
Things my heart still needs to know
Yes, let this be a sign!
Let this road be mine!

På tisdag i Chicago blir det operation för H. Han har inte förbättras så de har bestämt att han ska just opereras. Operationen ska utföras av Dr. Richard G. Fessler. Så var det med det. Håller alla mina tummar för att det ska gå bra :)

Hoppas på att halsen ska bli lite bättre tills imorgon. Kunde knappt sova inatt för att den jäklades med mig och huvudet mosade sig. Vill ju kunna prata något när man står öga mot öga med idolerna. Haha, så lyckat att Mina är jätte förkyld och min hals är sisådär ;) Vi är lyckade :D

Kör film dag idag nu när tentan och snöskottningen är klara. Alice in Wonderland med en rolig och söt mr Depp. Helt okej, lite konstigt, men som sagt heeeeelt okej. Nu är det Anastasia som gäller för andra gången den här veckan. Så brabrabra :)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0