Just a second, it's my favorite song they gonna play

Jikes! Halsen krasslar och näsan rinner. En bra sammanfattning på den här dagen. Kanske inte skulle ha skrikigt så mycket på konserten igår. MEN det var man ju tvungen till! Halsen liksom skrek av sig själv ;) höhö

Men, jag ska nu berätta lite om igår. Fy fn vad konserten var bra!!! Helt sjukt alltså. Tror dock att det var Edward af Sillén som typ skrivit manus och regisserat, såg nämligen honom bakom scenen, så då är det ju inte så konstigt att det var så bra ;) Blev dock lite besvikna på träffen efteråt. Biljetterna kostade ju liksom en del och de säger efter att bara några fått träffa dom att det inte fanns mer tid. Man fick då försöka få tag i den idolen man ville ha tag i och..ja. Sååå dåligt. Men men, efter många omständigheter och lång väntan fick jag och Mina varsin autograf av Olle iaf. Haha, vi hade Linnea inom räck håll, hon stod liksom rakt framför oss! och Daniel var också bara något steg ifrån oss och tillgänglig, men av rädslan att missa Olle kunde vi inte dra oss för att gå till dom. Vi hade säkert hunnit både, men ändå liksom ;) Aja, bra kväll ändå. Synd bara att både jag och Mina inte var på topp så vi orkade gå på efterfesten. Hade ju varit guld!
Av någon anledning kan jag inte lägg upp foton, men om det vill funka senare så kommer det lite då :)

Nu dog mitt huvud!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0