Like nothing else

"Nej, jag har inte gått och blivit en dålig bloggare igen. Anledningen till att det inte blev nåt inlägg igår var för att internet vägrade att fungera. Mamma ringde till Telia som skulle fixa det till klockan 15, men det funka inte förrens imorse...aja, men nu funkar det alltså igen :)" Så skrev jag igår, men det funkade inte att ladda upp det då. Liiite jobbigt liksom.

Ja, jag skrev ett inlägg om min lördag och så vidare, och så vidare. Helt ointressant nu så jag skriver inte om det ;)
Dagen har spenderats på Marieberg. Eller ja, inte hela dagen men ändå. Mamma köpte lite lampor och lite annat och själv köpte jag skor och lite ljus + ljuslyktor :) Sen har jag räknat ut att jag borde hinna spara ihop en och annan peng och kan åka till Madrid 2012 som jag och Mina pratat om!! Ihihihihi, DET låter bra i mina öron ;)

Ah, vi tar mer sen. Det har varit lite krångligt nu på sistone så det får räcka så här så länge :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0