We were holding back the flood

Är inte den mest effektiva med att uppdatera min blogg här känner jag...men men, det kommer när det kommer ;) Har under dagen ätit lite tårta då vi firade lite att morfar fyllde år i helgen vilket var väldigt mumsigt. Mådde ganska illa efter en bit dock..hmm. Kan säga så här, efter att vi fikar på Brogrens igår och jag åt den där kokosbollen så har jag varit PROPPMÄTT! Tro mig, det är jätte mysigt och de har jätte mumsiga saker hos Brogrens, MEN ät INTE deras kokosbollar (eller chokladbollar om man så vill...). Jag har inte varit hungrig en sekund efter att jag åt det, och mådde illa ett bra tag efteråt vill jag lova... ;)

Imorgon blir det lite syskon tid med Ia, vi ska nämligen in och kolla lite på Harry Potter :) Eller ah, om det inte blir värsta stormen eller så..men det hoppas vi väl att det inte blir.
Har kollat in trailern till Love and other drugs och jag kan ju bara säga en sak: JAG VILL SE!! Den verkar verkligen jääääätte bra. Med lite tur kanske jag kan få ta den som en recensionfilm så det blir gratis! hihi, iblan är det minsann inte dåligt att skriva för Lösnummer. Har jag berättat det föresten? Jag är en av bioresensenterna inför våren. Minst två filmer kommer bli resenserade, men om jag känner mig själv rätt så blir det nog nån mer iaf (om jag har tid...).

Sen vill jag bara meddela att jag vill ha en bok. The demon trapper's daughter heter den och verkar vara riktigt bra och lite av en Emma bok. Me like :)



Nu blir det lite Spindelharpa och musikmusikmusik!!
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

emma du är dålig på att blogga ;)

2011-01-19 @ 22:14:41
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

jag veeeeet, ska försöka skärpa mig!!

2011-01-20 @ 15:09:37
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0