With a twist in the end

Började städa lite lätt förut och satte på några avsnitt av JONAS, bland annat avsnittet där Nick inte kan skriva en ny låt och alla är på honom och så vidare. Känner lite så själv med min analys nu kan jag säga. Det står banne mig still i huvudet!! Det har börjat släppa lite men det är fortfarande lite suddigt. Imorgon kommer bli stressigt om det inte släpper snart kan jag lova ;)

Idag har jag varit inne på Hindersmässan på förmiddagen. Jag vet jag vet, jag borde igentligen varit hemma och pluggat men jag ville ju med och köpa min måne!! Såååå, jag följde alltså med och nu hänger månen i fönstret. Den är sååååå fin :D Mamma sa att det var en typisk sak som jag skulle köpa. Och ja, det är det. Jag ääääälskar den <3 hihi

Nä, det blir inte längre än så nu. Måste städa, skriva, och eventuellt laga mat :)
Goodnight and Goodbye

Och hur kommer det sig att en av de största stjärnorna i en tecknad film är den som är rösten till karaktären som inte säger ett knyst istället för den som är med nästan hela tiden? Knäppt..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0