With pieces of a broken mirror

Har varit lite duktig idag. Imorse hjälte jag mamma städa köket och efter det har jag bara suttit här i min säng/soffa och pluggat. Verkligen inte okej med tenta imorgon. Känns som att jag inte har tillräckligt koll på allt om konvergens och skit som ska vara med. Lite ledsen också för att min hals inte mår så bra och mitt huvud är jätte trött. Att det tjuter lite i öronen vet jag inte om det beror på halsen och det eller om det är all musik (vilket i sig är lite underligt eftersom jag inte har lyssnat på särskilt mycket musik på några dagar nu...). Men men, man får väl hoppas på det bästa och tro att det ordnar sig. Känns fortfarande så där bra så det är väl ingen idé att köra ner sig än iaf :)

Igår hemtade jag iaf ut min hemtenta och det såg riktigt bra ut, behövde inte kompletera något :) Av den anledning känns det väldigt lockande med B-kursen eftersom den består av 2 hemtentor och bara en salstenta. Vid det här laget tror jag vi alla kan instämma på att salstentor inte är min starka sida, men hemtentor verkar dock gå bättre :) Glad för det!

Startordningen till Mello är klart nu också och om ni har tid orkar jag lägga upp det här på bloggen inom en snar framtid ;) Annars finns den på den nya finfina hemsidan om någon är intresserad. Bara 30 dagar kvar nu! Att jag längtar är bara förnamnet! :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0