Before the rain falls

Har ni någonsin känt att ni vaknar upp och har sovit för en hel natt bara för att upptäcka att ni i själva verket bara sovit ett par timmar? Så var det för mig i natt. Jag vaknade och var nästan påväg att gå upp när jag kollade på klockan och insåg att den bara var ett. Somnade om och samma sak hände nästan en gång i timmen. Nu såhär på förmiddagen så kan jag säga att man inte känner att man har sovit för en hel natt. Trött!

Funderar lite på vad jag ska hitta på till lunch. Ingen mat hittade jag hemma och inte tänkte jag på att stanna till vid ICA. Alla verkar vara borta eller ha andra planer så det sprack ju också, haha. Nä, men jag funderar på att dra mig ut till Marieberg och köpa en grej eller två som jag annars måste köpa sen när jag har slutat.. passa på att äta lite lunch där då? Ellerrrrrr så åker jag bara och köper någon mat och åker tillbaka och äter den med mina kära kollegor. Känns ju som ett litet problem, men ack vad dessa små små problem kan kännas stora ibland ;)

Värt inlägg? Ja, jag tycker nog det :P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0