Can't reach to your heart

Minns varje ord varje rad jag skrivit

Ibland är det svårt. Så svårt att försöka låtsas att man inte är något särskilt, inget som någon behöver bry sig om. Egentligen vill jag bara berätta att jag aldrig sätt så fina ögon förut i mitt liv. Egentligen vill jag bara sitta och titta på dig hela dagen lång, se dig le och se dig då och då titta tillbaka på mig. Egentligen vill jag bara få dig att inse hur jag känner så du vet, även om jag vet att det inte finns en chans på miljonen att du ens skulle tänka på att känna likadant...

Jag hoppas verkligen att det kom in en massa nya ärenden under dagen, såg Daniel sitta och fixa med några, och att många behöver sina ärenden expedierade. Om inte så lär mitt arbete ta slut imorgon för nu har jag bara tre ärenden kvar att scanna och det var inte många dokument i varje ärenden. Ojojoj...eller just det! Jag skulle ju scanna lite av de ärenden som är anmälningar på olovliga bygglov och sånt skit. Hmm, kanske har lite att göra ändå, men det lät som att de inte var så viktiga. Hoppas alltså det kommit in lite så jag har jobb ;)

Beatrice hann inte gymma idag så jag åkte upp själv. Skrev in mig och är nu medlem tills augusti nästa år OCH jag behöver inte betala förrens i augusti detta år. Skönt! Lite gratis är aldrig fel ;) Kände ändå idag som att jag redan började orka lite mer. Körde dock bara 30 minuter på löpbandet och sprang typ en minut!! Framsteg! Sen körde jag 15 minuter på crosstrainern men körde på trean hela tiden istället för på ettan. Orkade dessutom åka farten en liten stund vilket jag inte orkade förra veckan. Tog några maskiner också men hade glömt hur man använde typ alla utom en så det blev lite konstigt. Haha ;D

Kan avsluta med att säga att jag såg en människa idag som fick mitt leende att gå från ena örat till det andra. Martina smsade igår och berättade att hon sett några människor från "den gamla goda tiden" och ödet ville inte missunna mig så påväg till gymmet såg jag HÅRET gå hand i hand med sin lillebror (tror han är hans lillebror iaf, kan vara hans brorson också..). AWWWWW! Kommer ihåg när jag verkligen gillade honom och Agnes fick sitta på bordet och smygta en bild på honom ;) haha. Som sagt, "den gamla goda tiden"! Haha, tror jag fortfarande har inspelat när han var med på "Världens härligaste män". Ta och kolla på det igen kanske ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0