I cross the world for someone like you

Puh! Nu har jag haft att göra i en hel timme (PLUS cirka tio minuter innan lunch!!). Nästan så jag blir utbränd ;) Höhö.. Nä, men iaf. På lunchen bestämde jag mig för att det fick bli bästaste Rosalies. Alltid lika kul att se hur mycket rabatt man kommer få genom Mecenat, idag slog det rekord med hela 15%!! Inte illa. Åkte till Marieberg sen och köpte det jag skulle. När man skulle betala kunde man lägga på 10 kronor om man ville till offren i Afrika. Självklart gjorde jag min insats, jag menar 10 kronor är ju inget att gråta över! Tänk vad de kan göra i långa loppet för de där stakars utsatta som svälter till döds...

Mitt förbud på CDON tar död på mig vill jag lova!! Inte bara vill jag som sjutton ha Lord of the Rings-boxen, jag vill också köpa hörlurar! Hittade några som helt klart står på min "vill ha" lista. Märket är AKG på samtliga och det verkar vara ett rysligt bra märke. De i mitten är de jag helst vill ha och de verkar bara finnas en viss tid...hoppas jag kommer hinna köpa dom!! :(





(Samtliga bilder hämtade från cdon.com)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0