Stories that don't matter

Jag blir så ledsen. Notis, min dator, har av någon anledning gått och blivit sjuk. Jag kan inte logga in på facebook, jag kan inte ens gå till hotmail och jag kan inte ladda upp bilder och sånt här på bloggen. Det är bara några av de grejer som är fel med den. Fick några instruktioner av Evelina som jag skulle testa, men för att få tag i dom måste jag in på facebook...turis att mobilen finns! Var med och tävlade i någon tävling idag från Mecenat där man kunde vinna en ny dator. Jag vill inte vinna, JAG BEHÖVER VINNA! Hur fn gör jag när jobbet slutar och jag inte kan använda den datorn liksom? Buhu :'(

Sen måste jag kanske gå till Telia. Min mobil är lite knäpp också. Mamma ringde och plötsligt lades det på. Hon ringde upp igen, men samma sak hände och detta upprepades ett antal gånger. Tror det är att jag kommer emot knapparna så fort jag sätter mobilen mot örat/huden. Men vad ska jag göra liksom!? Nu försvinner inte knapparna som de ska så samtalet avbryts eller hamnar på högtalare och när knapparna väl försvinner kommer de inte tillbaka så jag kan lägga på. INTE OKEJ! Saknar min gamla mobil lite faktiskt...

Annars idag så har det inte hänt så mycket här på jobbet...som vanligt med andra ord. Många är på semester så det är jätte tyst både här nere och där uppe. Skönt, men ändå lite tråkigt. Har funderat lite på vad jag ska kunna göra och har bara kommit fram till att eventuellt plugga en smual samt börja skriva på min sommarkrönika till Lösnummer. Vill att den där sommarkrönikan ska bli bra! Problemet är bara att jag suger på att skriva krönika. Haha, men men. Är sjukt taggad på att få komma igång med allt igen. Lösnummer och plugget...och sånt ;)

Gick in på min mail iaf och kollade om något kul hade hänt och...mja, det var lite grejer. Hade fått från CDON att jag nu kan köpa min Lord of the Rings-box med de förlängda versionerna (helt sjukt att jag inte sett dom ännu!! Turis att vi gjorde vår uppsats på den sista av dom så jag fick veta att de existerade!!). Eftersom jag har förbud mot att handla på CDON på en månad sa jag till mamma att hon kanske kan köpa den åt mig ;) höhö, det lät ändå inte som att hon var helt fientlig mot idén. YEAY!
Hade fått ett mail också från Real. Tydligen så är man med och tävlar om att få komma till Madrid den 14 augusti och se matchen mot Barca samt gå Stadium Tour om man handlar för minst 75 euro. Eheheh, det vore ju inte heeeelt dumt ;) får se hur det blir med det....

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0