Underworld

Kommer ni ihåg när jag skrev om att jag hade köpt Underworld? Jag lovade ju att skriva lite mer om vad den handlade om efter jag sett den... Nu har jag sett den. Kan börja med att säga att den var heeelt okej. Mycket blod, men det gick bra om man bara kollade bort någon gång ibland. Mycket riktigt så handlade den om kriget mellan vampyrer och varulvar, men var på ett lite annat sätt än jag hade trott. Om man tar Matrix och gör de till vampyrer och varulvar så får du Underworld. Typ så skulle jag förklara den. Riktigt coola effekter måste jag säga och det var riktigt kul att se hur mycket jobb och slit som ligger bakom. Det kanske bästa av allt var att de faktiskt hade dräkter på sig när de spelade in så det är inte pålagt efter som det annars brukar vara. Helt klart en film som jag rekommenderar och en köp av de två som följer kan jag nästan lova att det blir!!



Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0