With these tears falling from my eyes

Blundar hårt mot kudden och önskar sig bort till en annan plats.

Jag måste prata! Haha, prata av mig alltså ;) Eller..jag måste lära mig att prata även med människor jag kanske inte riktigt känner. MEN främst måste jag alltså prata av mig. Berättade lite för Beatrice vad det handlade om innan gymmet, men jag är inte helt hundra på att hon kommer ihåg..Tjejen som glömde tio sekunder senare att jag ska åka till Skara imorgon ;) haha, eller som tror att Skara bara är ett vattenland.. NÄE nu ska jag inte retas! Prata av mig va det ju! En kille på jobbet handlar det om som jag bara dör på. På ett positivt sätt! Han är liksom...perfekt? Ja, det finns nog inget annat ord för det. Och vad gör jag? Bara förstör! :( Vet inte vad jag ska göra nu men känner att jag måste göra något. Det här är liksom liknande känslor jag en gång hade för håret, fast på ett moget sätt.. Någon som fattar? Don't know, men så är det iaf. Jag gråter! :'(

I övrigt kan jag meddela att jag har världen roligaste kollegor! Sämsta humorn har de också, men jag skrattar för det går bara inte att låta bli! Haha, vilka sitter liksom på lunchen och diskuterar om Pärleporten har bygglov och sånt skit? Och om Pärleporten 1.1 ligger bredvid Helvetet 1.2 och om man kommer till Återvändan 1.3 om man inte blir insläppt av varken himlen eller helvete. Haha, nä just det! Bara mina super gulliga jobbarkompisar :'D

Sen vill jag bara ta tillfället och klaga på min mobil! Visst älskar jag den på alla sätt, främst för tangentbordet, men snälla rara! Nyss startade den om sig bara för att den kände för det och imorse tyckte den att jag skulle få sova ut. Tack liksom, men JAG MÅSTE TILL JOBBET!! Bajsapa! Turis att min hjärna är inställd så jag vaknade bara en halvtimme försent och hann ganska precis till åtta. Undrar dock fortfarande hur fn jag ska kunna jobba kvar där till tolfte augusti! Har fått lite nya uppgifter, men de kommer inte räcka mer än till mitten av nästa vecka om äns det! :( 



Kvällsmat! Dock var det inte så mumsigt som det brukar så jag fick slänga nästan mer än hälften :( Och ja, jag är duktig och tar kort på min mat bara så jag får öva mig lite på att ta kort ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0