Yo te esperare hasta el fin

Fick post idag. Två CDON paket låg och väntade på mig när jag kom hem. Mycket grejer! Mamma försökte få mig att ha en CDONfri månad, men jag vet banne mig inte om jag klarar det! Jag kommer typ ha 700:- framöver att handla på CDON och Ellos med varje månad. Hur ska jag klara? Haha, får se hur det går, eventuellt kanske jag kan få några hundra extra. Super :) 


Fick nästan ett jobberbjudande idag också. En av de som jobbar på jobbet kom först med en hög och sedan en till som behövdes ses över. Hon frågade om jag visste hur man gjorde en viss sak och jag svarade "Ja absolut, det fixar jag!". Hennes respons var då att fråga om jag var riktigt säker på att jag skulle plugga i höst och frågade sedan om och om igen och fick ett "Ja, jag är helt säker" på varje. Sen fortsatte hon "För om inte så kan jag få in dig här, jag lovar!". Haha, GREAT! En del av mig vill hemsk gärna stanna för uj vad jag älskar mina kollegor! En större del av mig längtar sjukt mycket till skolstarten. Inte svårt att lista ut vilken del som vinner..? ;) 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0