On the otherside of the truth

Tjenaaaaaaa

Det här vädret vi har haft de senaste dagarna är helt SJUKT!! Ena stunden dör man av värmen, vilket inte direkt förbättras genom att luften står still på jobbet vilket också påpekades på dagens möte (återkommer till det...), och i andra stunden regnar det och åskar och någon annan vet vad. Som sagt; SJUKT! Tror dock att vädret har hållt sig varmt och soligt för alla stundenter idag. Grattis till dom!! :) Kom på att typ alla skulle se någon som tog studenten utom jag när jag skulle fundera ut någon som ville följa med mig till M-berg efter jobbet, haha (y)

Mitt bloggande har inte varit på räls denna vecka, I know. I onsdags när jag kom hem var jag tvungen att sätta mig ner hela kvällen och en bra bit in på natten för att göra klart vår uppsats. Tyckte vi var riktigt duktiga och nu är den inlämnad och det är bara att vänta på ett betyg. Håller alla mina tummar för ett godkänt...tycker verkligen vi borde få för personligen tycker jag den är ASBRA! :D höhö
Igår lyckades mamma boka biljetter till HP visningen den 12:e, både första och andra filmen. GULD! Längtar efter att få se hur de satt ihop slutet. Inte alls som jag kommer ihåg det från boken efter att jag har sett trailern ett antal gånger. Men aja vi får se, tror ändå den blir riktigt bra :)
Idag var det inte riktigt heldag. Bara 6 timmars jobb (y) skönt att komma ifrån lite tidigare :) Fick vara med på ett möte med hela avdelningen. Min chef (tror hon är min chef...) tyckte jag skulle vara med eftersom jag nu också är med i avdelningen. Sen började hon prata om att hon tyckte jag kunde vara med när företagsgruppen hade möte nästa vecka samt följa med när några (tror företagsgruppen igen) skulle på något studiebesök på Atlas Copco. Aja, inget mig emot, roligt att göra lite annat än att bara scanna och expediera :)

Funderar lite på om jag ska göra något helgen innan jag fyller. Typ bjuda över lite människor...men jag vet inte om folk kommer vara här :( Haha, jag får tänka lite på det...Det är ju inte varje dag man fyller 20, lyckotalet och allt :)

Kan säga att jag slutat tänka på honom, och allt tack vare den nya på jobbet som jag inte alls gillar på det sättet. Jag lovar, jag gillar honom inte..men han har fått mig att glömma den jag ville glömma. Jag är nöjd ;)

Sist men inte minst, när jag kom till mormor och morfar gick en fasan på gräsmattan!! Ingen aning om vart den kom ifrån, men där var den tills den sprang iväg :D:D:D höhö

Det var nog allt, en del att ta in men så är det ibland ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: takai;

hörru du du, vem är det du ska glömma? ;DD



och vår uppsats är verkligen ASBRA. hoppas att åsa tycker det också :((( är så trött på skiten

2011-06-12 @ 02:29:07
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: takai;

svar:

jag veeet :D den är galet söt!

2011-06-13 @ 22:24:34
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ingen i vår klass ;) En kille som jag träffat på annat håll...hosthost :P

2011-06-15 @ 15:56:25
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0