The world against me

Så länge vi kämpar kommer dagen åter gry.

Smörgåstårta. HUR tror de att jag ska klara hela min börja-träna-och-äta-bra grej när de bjuder på tårta varje vecka? Idag var det alltså smörgåstårta. Tycker det är dåligt att inte ta något alls så det fick bli en liten bit. På ett sätt var det ju bra att det var smörgåstårta eftersom man (eller iaf jag) mår jätte illa om man äter för mycket. Aja, hoppas lite att tårtveckorna är över så jag slipper känna mig dum...

Igår blev det återigen lite träning, dock inte så mycket eftersom jag var tvungen att hinna hem i tid till Måns premiär. Dock tränade vi tillräckligt mycket för att min kropp skulle dö en smula. Har knappt kunnat sova inatt, dels för värmen, men mest för att så fort jag rört mig har det gjort ont i varje liten del av kroppen. Det börjar släppa lite nu, men det är fortfarande ont som gäller! Hoppas verkligen det släpper ordentligt tills nästa träningspass imorgon.
MEN när jag ändå nu har nämnt Måns så kan vi ju köra på lite till. Var det verkligen någon som förväntat sig något annat liksom? Haha, nä men jag tyckte han var SJUKT bra! Kändes nästan som om han gjort det där hela sitt liv. Snutte <3 Gillade Anton också skarpt! Ännu en anledning till att köpa biljett och åka och se Romeo och Julia i höst. Det märktes lite att han var musikalartis tycker jag...hahaha, "domdomdomdom domdomdom domdomdom" ;D Dock var det inte bara dom som var sjukt bra igår, det fanns en till. Jag älskade typ allt på scen, men det fanns en grabb som fick min fulla umärksamhet. Alvaro Estrella. Seriöst, är han överallt? Första gången jag såg honom var på Måns konsert här i Örebro (där jag fick sjunga i micken!!). Sen var han ju med och dansade bakom Saade i Eurovision och nu dansade han bakom BÅDE September och Danny!! Duktig kille! :D


(Bildkälla)

Ikväll blire Pirates och jag har kommit fram till att jag banne mig ska fråga om jag kan få en Barbossa mugg. Har ju liksom en Jackmugg och en Jackfigur redan så nu vill jag ha lite variation. Dock vet jag inte om jag vill ha hela menyn, men det får vi la se dåååå. Kanske ska boka biljetter? Tror knappast det tar slut, men det var lite taget såg jag...ah vi får se :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0