Turn the radio up

Tjenaaaaaa

En trött tjej har ni här! Är man inte van att gå upp klockan 6 så är det riktigt jobbig vill jag lova. Men men, nu är jag igång på jobbet så det är ju skönt iaf. Lite långtråkigt på förmiddagen för jag hade typ noll saker att göra mer än att läsa några dokument om hur man ska göra det jag ska göra. På eftermiddagen fick jag lära mig lite och hjälpa en av de som jobbade där. Trevlans. Tror det blir lite roligare när jag kommer in i det :)
Såg på mitt avtal att min titel är "Administrativ assistent". Låter lite finfin eller? Yessss, sen nu när jag kom hem och slängde mig (eller jag satte mig lite försiktigt...) ner i soffan och tittade på Ellen så jag att det var Assistenternas dag den dag programmet visades i USA. Meant-to-be eller? Haha (y)

På vägen hem fick jag åka in och hämta mitt paket från CDON för att de inte kunde köra hem det. OMG!! Jag beställde två filmer och har banne mig fått hem det när jag beställt mer än så. Dock var det ett sjukt stort paket där mer än hälften var fyllt med papper. Ehm? Nödvändigt eller? Not!

JUST JA!! På tal om att jag kollade på Ellen. Kristin Chenoweth var där och ojjjj vad rolig hon var!! Haha, skrattade ihjäl mig, mer IQ-befriad än jaaaag!! ;)


(Blidkälla)

Kan förvarna om att en ny header är påväg. Tycker det får vara slut med mina "opersonliga" headers. Eller, de är ju delvis personliga, men jag vill ha något som visar att jag älskar film och det inte genom filmstjärnor, även om jag inte vet om jag klarar mig helt utan Ben :( Haha, nä men det ska nog gå. Får se om jag blir nöjd någon gång snart..Well, ni får la se ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0