I gotta be strong

Vad som än händer så är du alltid där och mitt hjärta kommer alltid klappa lite extra för dig <3

Inga kommentarer på dagens Melodifestival. Eller jo, The Moniker var HELT RÄTT till final. Kul att Sverige lyssnar på halva örat iaf. Mamma och jag har kommit fram till att Sara Varga säkert kommer göra en Ugglas - sluta på en andra plats i Globen. Så, inget super argt inlägg här inne trots att ett och annat ligger och lurar där inne ;)

Bio blev det idag. Trassel med Ia. Asbra film och jag älskar att gå på samma bio som en massa barn, speciellt när filmen går i 3D. Haha, nästan alla ungar sträkte fram armarna och försökte röra vi bilde minst en gång under filmens gång. Plus att jag hörde minst två barn gråta. Aw, så söta :)
Men som sagt, skit bra film! Måns passade som handen i hansken som röst till huvudkaraktären! Mycket skratt blev det där :)

Imorgon ville morfar köpa arbetsbyxor på Jula så det blir nog en tripp med hela familjen till Marieberg ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0