It's kinda funny

OJ OJ OJ

En Emma här som är glad vill jag lova!! ÄNTLIGEN SVERIGE! Äntligen röstade svenska folket som jag ville. Jag hjälpte till och med till och skickade iväg några röster. PUH. Vad svettigt det blev där ett tag. MEN Saade vann och jag är banne mig en av de lyckligaste i världen just nu :D

MEN, jag gick just in på ESC hemsidan och läste lite av kommentarerna människor från hela världen har skrivit. De flesta säger att de älskar Eric och han lugnt kommer vinna hela kalaset i Tyskland. En person skrev att han till och med var bättre än Blue. Eftersom jag har har varit sämst på att hålla koll på bidragen i ESC i år så var jag ju tvungen att lyssna igenom deras låt. Hmm, skulle nog inte gjort det. Jag ÄLSKAR Eric och hans låt, verkligen. Men den här låten slår mycket! Kan vara en av de bästa dom gjort och jag är ändå ett stort fan...



gåshud <3

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0