Love left to loose

Hej Alla!

Jag vill bara börja med att berätta att det här inlägget kommer vara jätte tråkigt. OCH att anledningen till att jag denna gång varit frånvarande från bloggen är för jag har varit, eller är, sjuk. Det är verkligen det hemskaste som finns att vara sjuk! Låg hela söndagen och bara spydde tills jag blev helt utmattad. Kunde inte gå från toaletten till sängen äns för jag inte fått i mig något. Igår mådde jag lite bättre. Vilade och åt lite grann gjorde jag men mådde fortfarande inte super. Idag fick jag vara hemma så jag äta. Ja, det låter lite konstigt, men jag måste tydligen äta för att kunna må bättre. Inte det lättaste dock när precis allt känns jätte äckligt.
Drömde jätte äckliga drömmar inatt också. Fy, jag hoppas verkligen jag mår bättre snart! En dusch vore inte helt fel heller...blääääääääääää

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

men uuh.. krya på dig!!

2011-03-29 @ 10:35:04
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0