I'm stuck on the ground

Tjenaaaaaaaaaa!

Nu har det löst sig i tröjtävlingen. Killen som är ansvarig för tävlingen skickade ett meddelande på facebook att jag hade helt rätt och att det var jag som hade vunnit. Han skulle försöka lösa det så något får jag nog. Hoppas på tröjan som de sa, eller något bättre!! :D höhö

Men vad har hänt mig idag då, förutom tröjgrejsen? Ja det kan man fråga sig, men inte behöver ni sitta och undra länge, för svaret kommer här. Plugg. Yes, jag har pluggat, eller försökt iaf. Kommit lite framåt och känner att jag nog borde lära mig snart eftersom jag har hållt på med just det här ett tag nu ;)
Visade Saades nummer för morfar också. Haha, han satt bara och vänta på glaset, resten tyckte han inte var särskilt märkvärdigt ;D
Fick min Danny skiva också. Signerad med guldpenna :D Sååå fin <3

Blev inget Lösnummer möte. Kändes lite onödigt att åka in bara för det när jag har en bit att åka liksom. Lite tråkigt eftersom ämnet lät väldigt roligt..men men, sånt är livet ibland.

Eftersom Barcelona spelade lika i sin match igår ligger Real nu bara 5 poäng efter. Som dom skrev på fotbollskanalen: "Guldstriden lever i Spanien". Låter just Guld i mina öron :D

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0