There's a world out there that we should see

Jag har tusen och en saker på hjärtat, men jag tror jag får rensa lite och bara ta med en del så inlägget inte blir tio meter långt ;) Har fått ett önskemål om att jag ska skriva ett inlägg om Sara Varga och det ska jag självklart göra när det frågas efter det! Blir dock inte detta inlägg utan kommer i nästa :)

Ja, börjar väl med måndagen. Lunchen med Mina blev en diskussion om fotboll och ESC! Haha, oväntat? Nej inte så jätte. Men vi brukar med bara prata om det, men nu blev det som sagt mer en diskussion av det hela. Vet inte riktigt vad vi kom fram till, men men ;) Trevligt till tusen var det iaf.
Lösnummer mötet sen blev ju inte en särskild flopp heller. Ett nytt system provades och jag måste säga att jag gillade det! En bra dag som slutade om än ännu bättre. Har aldrig trott på det där med att man drömmer om den sista man tänker på och så vidare, men fick det bevisat för mig natten till tisdag ;) Eller så var det för denna människa har tagit över min hjärna totalt! Haha, är inte säker alltså...Nåt är det, and I like it. Typ. Kanske inte eftersom jag vet att det är omöjligt. Eller inte helt omöjligt, men gillar man en kille som ligger på nivå 10 och man själv äe några steg längre ner så är det ganska omöjligt.. tråkigt, men sant :)

Igår pratade vi om fransk film på föreläsningen och efter lunch blev det just en fransk film. Sen åkte jag raka vägen till Mina och döda lite tid innan vi åkte till spanskan. Åh vad jag gillar spanskan <3 Alla är så söta och ja, språket vet väl de flesta att jag gillar så. Alla rätt med andra ord :)

Idag har jag typ inte gjort ett piss. Skulle hård plugga hela dagen, men det har inte blivit mycket av det asså. Är inte ett dugg inspirerad och då går det vekligen inte. Hjärnan tar inte in ett endaste litet ord :( Hoppas det går någorlunda bra på tentan på fredag ändå och kanske att det går bättre att plugga imorgon. Kan ju lite eftersom jag har pluggat en del innan också. Hmmm. Vore lite guld om alla tentor och skit var klart snart så jag slipper tänka på det och bara kan blicka framåt!
Ska snart göra mig klar och åka in för Scenisk Produktion. Smink står på dagens schema och vi skulle ha med oss en handduk och kamera. Haha, kan bli intressant tror jag :D

Sen kan jag återigen poängtera att alla bra låtar är skrivna av mr Ryan Tedder. Haha, kollade nämligen upp vad han har för låtar på CVt och hittade Stanfour - Life without you. Kommer banne mig ihåg när jag, Martina och Agnes satt på Krämaren och hörde låten för första gången. Och så visar det sig att den är skriven av Ryan Tedder!! Haha, SJUKT!! ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

ingenting är omöjligt! sa en viss gunde svan!

naw.. krämaren! ;)

2011-03-09 @ 15:09:59
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: martina

EMMA! en fråga.. hur gör man så att man skriver in nån text efter bloggnamnet? som du har.. "maybe i'm just dreaming out loud" om du förstår vad jag menar :)

2011-03-09 @ 20:53:20
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, eh jo man går in på "Inställningar", går in på "blogg" (tror den kommer upp direkt du går in på "Inställningar"...) och sen skriver du i den text du vill ha i "beskrivning". Svårare än så är det inte :) Good Luck! :D

2011-03-09 @ 22:52:43
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: martina

tack :D då måste jag bara komma på VAD jag ska skriva haha

2011-03-09 @ 23:03:16
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ja det kan ju vara bra att veta ;) ska bli spännande och se vad du väljer :)

2011-03-10 @ 13:42:29
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0