...there's no sound when you're gone

Tjenaaaaaaaaa!

*hosthost* Ja, jag kan nu ge glädjebeskedet att jag har släppt taget. Man kan liksom inte gå runt som värsta tönten och gilla en kille man aldrig i världshistorien skulle gå fram till och...ja ni vet. Så nu har jag lagt det kapitlet bakom mig. Var relativt lätt vilket betyder att jag inte kan ha gillat honom super mycket. All in my head. Nu vet ni det ;)

Idag fortsätter jag på mitt pluggande. Lovade mamma att städa köket också de närmaste dagarna och jag tror jag hoppar på det idag. Imorgon blir det ju till och göra hela stallet! Ikväll blire spanska :) Vi hade visst lite läxa, men den har jag inte gjort. Det är ju inte jätte viktigt att göra den, vilket till och med läraren sagt, men vi får se om jag hinner med den också :)

Nä, jag har banne mig inget roligare att berätta ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0