When I'm not enough to make you stay

Tjenaaaaaaaaaaaaa

Tänkte bara titta in och berätta att mötet med studievägledaren gick smärtfritt. Fick lite mer info och vet lite mer om hur jag ska välja till hösten, mitt val är nere till två olika mölligheter. Har mailat Åsa också om manuskursen. Blir nog bra det där... kan iaf säga att det kommer bli något praktiskt om hur man gör film :)
Annars idag har jag kollat på två av mina nyinköpta filmer. Brabrabra var dom kan jag säga. The Back-Up Plan och Killers belv det om någon nu inte är telepatisk och fattade direkt att det var dom två ;) höhö

Sitter just nu och kollar in när Spanien spelar. Glad är jag för att Villa finns, två mål har han fått in. Och ja, känns sjukt bra att få se en av mina killar igen. Ramos gjorde till och med nästan ett mål :) Puss på honom <3



Braiga pojkar :)



Varför har inte jag den här tidningen??

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0